תזכורת - הזמנה לייעוץ כלכלי אישי לחברי הארגון - יוזמת וועדת המשרדים הצעירים

חברים יקרים,

בהמשך להודעותינו בנוגע ליוזמה של וועדת המשרדים הצעירים בארגון, אשר התחלנו ביישומה במהלך חודש ספטמבר, הרינו להודיעכם כי ממשוב שערכנו בין החברים שלקחו חלק ונעזרו בשירות הארגוני שיזמה הוועדה, עולה כי קיימת שביעות רצון רבה הן מאופי הייעוץ שניתן והן מנחיצותו הרבה.

כפי שציינו לא מכבר ובמטרה לסייע באמצעות ייעוץ בעיקר לחברי הארגון בעלי המשרדים הצעירים (עד 7 שנים מיום פתיחת משרד) בנושאים כספיים, כלכליים ובהכרת תעריפי התכנון השונים של הגופים הציבוריים, נמשיך ונקיים אחת לחודש מפגש בין 4 שעות (במשרדי הארגון) עם נציג רלוונטי של חב' פריסייס.

המפגשים ימשיכו ויתקיימו בהרשמה מראש (מס' המקומות מוגבל!) וללא עלות וכן יתנהלו במתכונת אישית בת חצי שעה לכל חבר/ת ארגון (סה"כ 8 יעוצים אישיים במפגש אחד חודשי בין 4 שעות). ההשתתפות בייעוץ האישי מותנית בתשלום דמי החבר לשנת 2011!

על מנת לאפשר היערכות מוקדמת של הכלכלנים מחב' פריסייס ומטרה למנוע ביטול זמן מיותר במהלך הישיבות עצמן, חברי ארגון המעוניינים לקבוע מועד לייעוץ אישי במסגרת המועדים המצוינת מטה, מוזמנים לשלוח את הקובץ המצ"ב בדוא"ל חוזר – avivit@iocea.org.il (לא תתאפשר קביעת מועד לייעוץ ללא מילוי המסמך המצ"ב).

לאחר שהבקשות תתקבלנה ובהתאם לזמינות השעות האפשרית בכל מועד, תקבע שעת הייעוץ הספציפית (חצי שעה סה"כ).  
המפגשים החודשיים יתקיימו בתאריכים הבאים – 
24.11 בין השעות 15:00-19:00
29.12 בין השעות 15:00-19:00
26.1.12 בין השעות 15:00-19:00

לתשומת ליבכם – בשל מגבלת כמות החברים אותם ניתן לרשום לייעוץ במסגרת המועדים הללו, ירשמו רק אלו אשר יעבירו את טופסיהם בהקדם.

בברכה,
עו"ד ליאור בר-און (ת.ניהולי),
מנכ"ל